بنظرتون اپیدورال بهتره یا سزارین

۵ پاسخ

سزارین عزیزم

اپیدورال همه جا نیست تهرانم تو یکی دوتا از مراکز هست مثل همون امپول بی حسی سز هست بقیه جاها که میگن زایمان بی درد تزریق ماده به داخل سرم هست که ۵۰ درصد درد رو کم میکنه

اپیدورال میگن دوز بیحسی کمتر از سزارینه
و جایی که برا سزارین میزنن عمیق تره
قطعا عوارضش کمتره

اپیدورال مگه همون آمپولی نیس که تو سزارین میزنن؟

طبق تحقیقاتی ک کردم اپیدورال خیلیا راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراز مامان آراز ۲ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی