۷ پاسخ

دکتر من گفت ۳۵ زایمان کنی بچه سالمه چون مسمومیت گرفتم

منم سوالم همینه 😫

از ۳۶
نمیدونم چرا میگن ۳۷ ولی اشتباه

دکتر به من گفت چون هفته های پر ریسک و گذروندی به دنیا بیاد دستگاه نمیره من تازه آمپول ریه ام زدم

از هفته شما عزیزم
هشت ماه تمام دیگ بچه کامله
ماه نهم بچه بیشتر وزن اضافه میکنه دیگ نکران نباش عزیزم

قبل ۳۷ هفته زایمان زود رس حساب میشه

۳۷ به بعد

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی