37تمام
میرسی دختر چیزی نیست. بیشتر استراحت کن و استرس از خودت دور کن.
از ۳۷ به بعد دیگه بچه کامل رسیده و هر موقع به دنیا بیاد کامله.
۸ و که رد کنی من ابجیم ۵ روز از ۹ ماه دنیا اومد دستگاه هم نرفت البته باید ببیتی ب ج علته
سی و هفت هفته کامل بشه
37ب بعد
من پسر اولم36هفته بدنیا اومد زایمان زودرس بوده
ذهنتون
شما هم مثل من دهنتون درگیره😑
۳۴ ب بعد دیگ حساب نمشه
۳۷به بعد😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.