۱۰ پاسخ

37تمام

میرسی دختر چیزی نیست. بیشتر استراحت کن و استرس از خودت دور کن.

از ۳۷ به بعد دیگه بچه کامل رسیده و هر موقع به دنیا بیاد کامله.

۸ و که رد کنی من ابجیم ۵ روز از ۹ ماه دنیا اومد دستگاه هم نرفت البته باید ببیتی ب ج علته

سی و هفت هفته کامل بشه

37ب بعد
من پسر اولم36هفته بدنیا اومد زایمان زودرس بوده

ذهنتون

شما هم مثل من دهنتون درگیره😑

۳۴ ب بعد دیگ حساب نمشه

۳۷به بعد😓

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مینی میم مامان مینی میم هفته سی‌وهفتم بارداری