۵ پاسخ

من همیشه دهنم خشکه آب هم بخورم معده درد و دل درد اصن یه وضعیه

منم لب و دهنم کویر لوته.لبام پوست پوسته

من که هر چی آب میخورم باز تشنه تر میشم چای میخورم باز بهتره

من اوایل همش ی بطری اب معدنی بزرگ کنارم بود بیرون هم میرفتم کوچیک کافی نبود همیشه بزرگ با خودم دور میدم اون موقعه دمای محیط میخوردم الان فقط اب یخ😅 خیلی خوبه روزی۶ تا ۸ لیوان آب در طول روز

من کلا تشنمه قبل بارداری هم اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی