۴ پاسخ

داروی نفخ بده.تا ۷روز طبیعیه نگران نباش. یکمم روغن زیتون زیر شکمش بمال

دکتر بردم بچه رو گفت در روز باید ۶ بار پوشکش خیس باشه دستشویی بزرگ و نمیدونم

شیرخودته میگن تا10یا7

تا پنج روز طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان مامان سها جان💗 مامان مامان سها جان💗 ۱۰ ماهگی
بابای هیراد همت پور بابای هیراد همت پور ۸ ماهگی