۳ پاسخ

دکتر واسه اشتهای دخترم داده بود ولی زیاد تاثیر نداشت بردمش پیش یه دکتر دیگه اون زینک پلاس داد زینک پلاس یکم بهتر از نئوزینک بود

برا اسهال هم فکر کنم میدن

دکتر به پسرم واسه موهاش داد یکم رشد کرد ولی واسه اشتها اصلا تاثیری نداشت

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝒂𝒚𝒎𝒂𝒛💙 مامان 𝑻𝒂𝒚𝒎𝒂𝒛💙 ۱ سالگی