با 4 روز تاخیر ضخامت رحمم 7 هس ینی پریود نمیشم و حاملم؟

۴ پاسخ

شما وقتی تاخیر داشته باشی باید بری آزمایش بدی آزمایش دادی مثبت شد بعد بری سونو

با وجود تاخیر ضخامتت کمه دکتر نگفت هیچی؟؟؟

سنو دادی ساک حاملگی رو دیدن؟؟

چئشد سنو چی گف

سوال های مرتبط

مامان حسام👶🥹❤️ مامان حسام👶🥹❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا قصد بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان مامان اهو مامان مامان اهو ۴ ماهگی