خانومای هم هفته شما هم ترشح ابکی دارین؟

۵ پاسخ

بله من داشتم هنوزم دارم اگه سفید و بی بو باشه عادیه

منم دارم سفید رنگه بدون بو و سوزش و ...

اره مثلا زیاد سر پام ویا تحرک دارم به دکترم گفتم یه وقتا کش داره اما بو نداره خارش و سوزشم نداره طبیعیه گلم اما اکه بوی بد رنگ خیلی سبز و زرد و خارش و سوزش داشتی حتما دکتر برو

من ترشح داشتم ولی آبکی نبود

اره.

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هشتم بارداری