خانم های‌هم هفته ی من شما هم ترشح آبکی و بیرنگ زیاد دارین؟

۸ پاسخ

سلام طبیعیه

زیااد

من وقتی راه میرم یامیرم حموم نمیدانم بده یانه

اره تقریبا. راستی شماها چکار میکنید دیگه نمیکشم اخه خونه امون پله داره دکترم گفت بالا پایین نکن تا تشکیل قلب ک ببینم وضعیتت چطوره. یعنی ۳ هفته بکوب تو خونه باشی. دیوونه کننده اس😑

من ندارم

بله دارم

اره من بشدت ک شورتم خیس میشه

منم داشنک

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری