رفتم سنو دالپر دعا کنید برام مادرا🥲

۵ پاسخ

عزیزم واسه چی برات نوشته

انشاالله خیره
مشکل نی نی چیه که داپلر نوشته برات؟
خونرسانی و اکسیژن بهش ضعیفه یا وزنش کمه؟

با دل خوش برگردی

انشاالله همه چیز خوب پیش بره
برای چی میری فقد

ان شاءالله همه چیز خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رادمان مامان رادوین و رادمان ۱ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین هفته چهلم بارداری
مامان مانلی🎀🌸 مامان مانلی🎀🌸 ۱۳ ماهگی