عزیزم وزن بچه ۲۴۴۰
اب دور جنین و ضربان قلب نرمال
رشدش هم اوکیه . دور شکم دو هفته عقبه طبیعیه تا ۲هفته
شریان های بند ناف و رحمی و اینام فککنم نرمال زده
البته ک باید دکتر ببینه .
شریان راست رحمی PIش بالاعه که نمیدونم چیه.. احتمالا همون مقاومت در خونرسانی باشه، ولی خب دکترتون باید نظر بده کلا
داپلره عزیزم
خوبه فقط کمی نی نیتون وزنش کمه
با توجه به دور شکم که دو هفته اختلاف داره و وزنش که صدک ۲۶ درصد هست
چقدرشد هزینه سونوت؟؟؟منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.