۴ پاسخ

منم‌ وقتی انتی رفتم جفتم پایین بود دکتر گفت استراحت کن سنگین بلند نکن خم و راست زیادی نشو طبیعیه معمولا توی این هفته ها میره بالا همینکار کردم برا آنومالی دیگه رفته بود بالا حالا شما هم همینطور.

یه نیم ساعت اونم اروم نه فقط گفت مواظب باش استراحت کن

والا برا منم پایین نمیدونم باید چی کار کنم اصلا 😔

مگه چقد پیادت روی کردی؟دکترت گفته مطلق باش؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی