فری بتا ۲۷هس مام هم زیر ۰/۷۵هس جنسیت چیه بنظرتون؟

۲ پاسخ

بنظر من دروغه عزیزم اصلا ثابت شده نیست برای من فری بتام ۸۹بود مام ۲ خورده بود میگفتن دختره اما نی نیم پسره
بنظر من به این چیزا نیست

اصلا نمیشه اعتماد کرد.. برا من فری بتا ۱۲ بود مام هم زیر یک همه ۱۰۰درصددر صدی گفتن پسر چون زیر ۲۰ بود ولی نینیم دختره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری