۸ پاسخ

سه ماه اول آره خیلییی دیر و سخت میگذره 🤦‍♀️

خیلی دیر میگذره ....🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

برامن اصلا نمی‌گذره

برای من که حامله نیستمم دیرمیگذره چه برسه به شما❤️😂

دقیقاااا خیلی دیر میگذره

همه همینطوریم

مامان گردو شما هم درد تخمدان داشتی؟

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری