شربت ازیترومایسین خلط اوره؟؟

۱۰ پاسخ

منم بچم سرماخوردچندروزپیش دکترش داد،عفونت می‌تونه عوارض جبران ناپذیری داشته باشه،سرساعت مصرف کن،بعدازاینکه داروش تمام شدحتمامجددبراچکاپ ببرکه مطمعن بشی کامل عفونتش خوب شده

دکتر به من گفت زیر ۲ماه دارو نمیدیم فقط بستری سرخود نده عزیزم

گلم کاش چرک خشک کن کلا ندی به بچه

دکتر گفت دو و نیم سی سی تا پنج روز بدمش چرک خشک کن هست

نه عزیزم خشک کن

روزی ۱و نیم‌سی سی
من فقط سه روز دادم

من دادم به بچم ولی ۱و نیم‌سی سی گفت بده

چرک خشکنه

چرک خشک کنه

آره برای سرماخوردگیه دکتر گفت ۲ونیم سی‌سی بدم بهش ولی من کمتر میدادم

سوال های مرتبط

مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 ۴ ماهگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان زندگی مامان زندگی ۱۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی