۵ پاسخ

سرفه هم دارهً

اگه تب نداره نده

ببرش دکتر ، توی این سن آنتی بیوتیک برای نوزاد خوب نیست
پسر منم خلط داشت و سرفه میکرد ، دکتر بهش اسپری داد خوب شد

سر خود‌ نده به بچه دو ماهه شاید خلطش واسه رفلاکس باشه از کجا مییدونی

بله خیلی

سوال های مرتبط

مامان سامی جون مامان سامی جون ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی