خانوما بگید چیکار کنم دخترم سرما خورده دکترم جمعه هست

۳ پاسخ

احتمالا قطره سديم كلرايد بهش ميده

عع یعنی حالش خیلی بده،؟ زبونم لال

ببر جای دیگه

سوال های مرتبط