خانوما موز میدین ب بچه ها؟؟

۷ پاسخ

من هفته ای یکی دوبار بدم اونم کم ‌. یبوست میاره بچه اذیت میشه

من میدم اما خیلی کم چون یبوست میگیره

بله

منم میدم هفته ای دوسه بار

منم میدم ولی چون بچم arمیخوره یبوست تداره شکر خدا

اره هفته ای دو الی سه بار میدم

اره بعضی وقتا میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرفسورکوچولو مامان پرفسورکوچولو ۱ سالگی