خانوما ب بچه هاتون تو. سن پسرم موز میدین

۸ پاسخ

اره منم میدم

دکترا میگن ندین ولی من میدم. الان دیگه ی نصف موزو همشو میخورع

من میدم اندازه یه برش اونم داخل فرنی میزنم

هیچ مشکلی نداره
بهش بده
اتفاقا
اصلا موز جز آلرژن زاها نیست.

دکتر پسر من گفت موز ممنوعه هم سنگینه هم انرژی بالایی داره هم جز الرژی زا هاست
تا ۸ ماه به بالا

بله من میدم

بله من میدم

بله من میدادم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرفسورکوچولو مامان پرفسورکوچولو ۱ سالگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱ سالگی