۳ پاسخ

اگ سزارین اجباری باشی ک پولی نمیشه هزینه بیمارستان و میگیرن شاید کلا ۳ ۴ تومن بگیرن پارسال از دخترخالم ۲ تومن گرفته بودن ...اگ خودت بخوای ک بالای ۱۰ تومن میشه دیگ بستگی به بیمارستان و دکترت داره

اگه بیمارستان باشه چنده

پیش ماما خصوصی بری ۲۰تومن سال پیش بود

سوال های مرتبط

مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۲ سالگی
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری