خانما سوزش معده از چند هفته؟ 🤔

۴ پاسخ

من از ۳ هفته به بعد شرو شد این روزاهم زیاد شده بعضی وقتا انگار اسید ریختن به معدم خیلی میسوزه

من نداشتم تا الان هر بدنی یجوره

مونده ب آدم آبجی من فکر کنم ۱۶هعته سوزش معده داره

من‌الان مخصوصا شبا دارم یه چند روزی میشه

سوال های مرتبط

مامان شمس مامان شمس روزهای ابتدایی تولد
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تابان مامان تابان ۶ ماهگی
مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی