مهیاس جدیدتره
گندم قشنگتره بنظرم من اگ دختر بود میخواستم گندم بذارم
مه یاس
دوس ندارم..خیلی دیگه تکراریه هرکیو میبینی گذاشته پناه
گندون اگر بیاد خارج کاندوم خونده میشه مهیاس بهتره
مهیاس یعنی چی؟
من مهیا شنیده بودم اخرش. س داشته باشه نشنیده بودم تاحالا
گندم
گندم ٫ گیسو هم خیلی قشنگه
گندم.
هیچکدوم پناه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.