اسم مهیاس چجوریه ب نظرتون؟

۷ پاسخ

اسم قشنگیه من دوست دارم
البته مه‌یاس بنویسی قشنگتر و درست تره

نمیپسندم

بنظرم قشنگه🥰

سلیقه من نیست 🫤

خوش آوا نيست به نظرم ،س اخرش تو دهن نمیاد انگار🫣

از اون اسمای هست که مخففش میکنن کامل نمیگن

محیا قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دلانا مامان پرنسس دلانا روزهای ابتدایی تولد
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس تک‌دونه🍒
🍒 مامان گیلاس تک‌دونه🍒 🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری