خانما دل و کمرم درد میکنه چکار کنم؟

۵ پاسخ

استراحت کن عزیزم

برو بیمارستان نوار قلب جنین را بگیر ببین خودت هم انقباض داری یا نه؟اگر انقباض و درد تو نوارت نشون داد باید دارو استفاده کنی با توجه به نظر دکترت

شیافت پروژسترون بزن استراحت کن

برا منم درد میگیره مخصوصا اگ زیاد کار کنم یا سرپا باشم

استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان مامان رضا مامان مامان رضا ۴ ماهگی
مامان هامین جون🍼🩵🤱 مامان هامین جون🍼🩵🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی