خانما علایم هاتون چی بود و جنسیت نینی هاتون چیه

۳ پاسخ

ویار چیزی رو نداشتم حرارت بدنم بیش از حد بود گر گرفتگی خیلی خیلی زیاد در حدی که انگار تب شدید دارم صورتم و چشام قرمز میشدن پاهام یخ میکرد شور و ترش میخوردم شیرینی اولا دوست نداشتم یکم که گذشت دیدم میل به شیرینی هم دارم دیگه همینا پسره بچم نه از چیزی هم اونجوری بدم میاد نه چیزی خوشم میاد مثل قبل از بارداریمم

من علاقه به شوری تندی ترشی ..و حالت تهوع داشتم دلم شور میخورد ولی بالا نمیومد پسر ولی سر دخترام بالا میوردم ترشی هم دوست نداشتم

من هر دو بارداری با هم فرق داشتن علایم متفاوت داشتم بارداری اول بدون تهوع بدون سنگینی و خستگی کامل سرحال.
بارداری دوم با تهوع و کامل بی حوصله همیشه خسته کوفته
ولی جنسیت هاشون یکی بود 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان امیر محمدتودلی مامان امیر محمدتودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ♡پناه ♡ مامان ♡پناه ♡ ۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان نهال


 کوچولو مامان نهال کوچولو ۶ ماهگی