۴ پاسخ

تازه هی میگن اینجا که بعد سونو رفتن آزمایش، اونم نداشتم من. فقط یه دبل تست داد . همونه؟

چون اختیاریه اگه مبخای خودت درخواست بده

چ‌دکتر بی علمی غربالگری دوم واجبه

واسه منم ننوشته. میگه نیاز نیست.

سوال های مرتبط

مامان دایانا❤️ مامان دایانا❤️ ۱ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی هفته بیست‌وچهارم بارداری