قبلي😂😔💔.

۱ پاسخ

دوتا پیاز رنده کن روغن زیاد بریز تفت بده بعد نفری 4تیکه گوشت خورد کن بنداز باز تفت بده بعد یه بسته قرمه سبزی(قرمه سبزی های من نصف پلاستیک فریزر میشه عکسشو برات می‌فرستم)میریزی خوووووووب سرخش میکنی با مواد چون باعث میشه روغن سیاه بندازه بعد زردچوبه ،فلفل سیاه، ادویه قرمه سبزی الیت و یه قاشق رب بریز تفت بده نمک هم بریز بعد اب خنک رو اضافه کن که بهش شوک وارد بشه روغن بندازه بعد که جوشید اگه لیمو عمانی داشتی و تلخ نبود دوتا بنداز اگه نداشتی یا نخواستی بندازی آب لیمو بریز
بعد لوبیا چیتی برای یه نفر دو قاشق اگه لوبیا دوست دارید سه قاشق بریز بزار یه ساعت جدا بپزه که نفخش گرفته بشه بعد آبکش کن بریز داخل قرمه سبزی بزار خووووب بپزه
من ۱۲ظهر میزارم تا شب خوب جا میفته

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان آریای من مامان آریای من ۱۷ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان ماسیە چکولە مامان ماسیە چکولە ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان شاه دختم مامان شاه دختم ۲ سالگی
مامان نفس👧🏻🩷 مامان نفس👧🏻🩷 ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان آریای من مامان آریای من ۱۷ ماهگی
مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی