۲ پاسخ

عزیزم تیروئیدت کم کار وقتی عدد tshبالاتر از اون عدد نرمال هست کم کاری تیرویید میشه من خودم ۳سال هست تیرویید دارم حتما باید بری دکتر و قرص مصرف کنی مخصوصا تو بارداری که خیلی مهمه تیرویید من از وقتی باردار شدم هر سه هفته دکتر غددم برام ازمایش نوشته اصلا پشت گوش ننداز

تیروییدت پرکاره ، قندتم بالاست یکم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وششم بارداری