مامانا ۱۲هفته و۳روز بریم انتی خوبه؟

۷ پاسخ

بعد جواب ازمایش و جواب سونو رو بردار برو پیش دکترت

اره بهترین زمانه

عالی

آره عزیزم بهترین زمان هه

بله.....

اره عزیزم خوبه..منم ۱۲هفته و ۳روز رفتم

ارع برو دکتر ، دکترت بنویسه برات

سوال های مرتبط

مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان لناوتودلی
🤍🌱 مامان لناوتودلی 🤍🌱 ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد