۷ پاسخ

نه عالیه

نه اشکالی نداره

من ۱۲ هفته ۶ روز رفتم
تو سونو ان تی زد یه هفته جلوتری شدم ۱۳ هفته ۶ روز

بهترین وقت ۱۲ هفته و ۳روز هست

اره منم 12هفته 2روز رفتم

نه ...

نه عیب نداره
من خوندم نوشته بود از ۱۱ هفته و ۵ روز تا ۱۳ هفته میشه رفت

سوال های مرتبط

مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری