۴ پاسخ

احتمالا میخواد آزمایش کوادمارکر بنویسه به منم گفت شونزده هفته بیا

معمولا اوایل زیاد چکاپ میدن
بعدش سه ماهه دوم کم‌میکنن چکاپارو

حتما هماتوم داری اخه بعد ان تی انومالی هست

دارو ها عوض میشه و سونو مینویسه

سوال های مرتبط