هیشکی قطره اهن سیدرال نمیده یعنی؟؟؟🙄

۹ پاسخ

من ابی میدم


سیدرال 7 میلی گرم اهن داره ها پشت جعبش بخون

سیدرال دوزش چقدره ؟ اگه ۷ باشه دو قطره چکان اگه ۱۴ باشه یکی کافیه

من سیدرال میدم. خیلی‌راضی ام. طعمشم خیلی خوبه. دکترش اولویتش سیدرال بود

من میدم چطور

عزیزم پودرو با مایع قاطی کن از زمانی که قاطی میکنی باید بذاری یخچال بعد دکتر گفت دو سی سی باید بدی یعنی دوقطره چکان.من الان لیپوزوفر آبی میدم اونو یک سی سی میدم.دخترم سیدرال رو بالا میوورد یکم.

دکتر گف اگ رفلاکسش بهتره دیگ نده .
یه اهنگ دیگ داد

من ی دوره دادم
باید پودر با قطره قاطی کنی یخچال باید باشه
یک سی سی باید بدی
قطره فوق‌العاده ای

من میدادم

‌نه....

سوال های مرتبط

مامان آیلا مامان آیلا ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان ayma مامان ayma ۱۲ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۵ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان پرتقال مامان پرتقال ۹ ماهگی
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی