شمام از این دارو میخورین ؟؟ خوبه ؟

تصویر
۹ پاسخ

خوبه آهن هست عالیه بخور

آره عزیزم قرص آهن بهداشت میده منم شبی یکی میخورم

اره من همین میخورم

آره
قرص آهن
مرکز بهداشت بهم داده میخورم

اره منم همینو میخورم بهداشت داده والله بازم کمخونی دارم دکتر گفت روزی دوتا بخور

قرص اهن ساده هستش اسیدفولیک داخلش نداره
اگه دکترتون اسیدفولیک روقطع کرده اینو نخورین چون قرص اهنی لازمه که خودش اسیدفولیکم قطع کنی

منم بهداشت داده ولی انگار یبوست میاره منم میخوام رفتنی به دکترم نشون بدم عوضش کنه.

یبوست نمیاره؟

برای چی هس

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی