۳ پاسخ

سلام خوبی عزیزم
من آرتمیس بردم دکتر بهش گفتم شیر نمیخوره و بد میخوره گفت رفلاکس داره و شربت فاموتیدین داد خیلیییییییی بهتر شده
خوابش که درست بود آرتمیس من

دندوووون

همه دیوونه شدیم از بیخوابیا

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلين و ماهان مامان ماهلين و ماهان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلآنا و تو دلی مامان دلآنا و تو دلی ۲ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ سالگی
مامان محمد سبحان🩵 مامان محمد سبحان🩵 ۶ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی