۵ پاسخ

چرا منم سکسکه رو احساس نمیکنم

چرا من حسش نمیکنم حرکتش چطوری

من زیاد سکسکه رو نمیفهمم یا نمیکنه.. هفته ای یبار یا دوبار

یکم پیش حس کردم

خیلی بار مخصوصا اول صبح ها و عصر ها

سوال های مرتبط

مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا ۱ ماهگی
مامان جانا🥹🤰🏼💖 مامان جانا🥹🤰🏼💖 ۱۲ ماهگی
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ویکم بارداری