طول سرویکس مهم نیس تو هفته من؟

۳ پاسخ

استراحت کن عزیزم زیاد بشین پاشو نکن،سنگینی بلند نکن،باهمه مراعاتت اگه باز این حس و داشتی برو دکتر شاید بهت شیاف بده بگه استراحت کن.شایدم بگه بچه تو لگنته تو حس فشارداری و مهم نیست.

دکتر من از ۳۰ هفته به بعد چک نکرد گفت مهم نیس . گفت اگه قرار بود پایین بیامد تا حالا اومده بود

چرا مهمه چرا مهم نباشه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد