۵ پاسخ

من رفتم بیمارستان طول سرویکسم اومده بود پایین بستری شدم آمپول ریه زدن. و استراحت داد دکترم

من رفتم بیمارستان طول سرویکسم اومده بود پایین بستری شدم آمپول ریه زدن. و استراحت داد دکترم

از۳۶.۳۷ب بعد مهم نیست

دکتر من بهم همینو میگه ؛ تازه سرکلاژم هستم .. گفت از این ب بعد فقط مهم اینه دهانه رحمت باز نشه فانلینگ نشی

چرا؟؟

سوال های مرتبط

مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی