۷ پاسخ

این شربت رو واسه یبوست نمیدن؟

من میخورم دکترم گفته اشکال نداره

من،استفاده میکنم

دکترم برام نوشت

من مصرف میکنم تاالان معدم اسیدیه

از عصر به بعد غذای سنگین چای میوه ممنوع بزار اسید معده یه کم فروکش کنه

تو حاملگی منع مصرف داره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری