پوشک مارک ببم خوبه؟

۳ پاسخ

از همون اول برای پسرم مای بیبی استفاده کردم تو خانواده هم از ۱۰ سال پیش همه مای بیبی استفاده کردن و مولفیکس راضی بودن البته جدیدا میگن مولفیکس سایز یک و دو و سه خوب نیست اما سایز بالاتر خوب هست در مورد مارک ببم هم خودم تجربه ندارم اما شنیدم میگن سوزش و قرمزی میاره بستگی به نوع پوست کوچولوت هم داره باید تست بگیری

بستگی داره ببینی بچه حساسیت داره یانه

نه افتظاحه من خریدم دخترم سوزش ادرار گرفته بود

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان پویان 🐣 مامان پویان 🐣 ۶ ماهگی
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی