فرنی با خرما چطوری درست کنم

۱ پاسخ

من تازه درست کردم اول آرد برنجو با آب گذاشتم رو حرارت بعد پوست خرما رو گرفتم چون بار اول بود نصف خرما رو انداختم تو فرنی با هم پختن تا یکم ب قوام رسید خاموش کردم بعدم تو ظرفش ک گذاشتم سرد شد یکم شیر خودمو بش اضافه کردم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۰ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی