۳ پاسخ

همون اول خرما رو پوست بگیر هسته شو دربیار بنداز تو فرنی باهم بپزن بعدش با گوشکوب له کن بده بخوره یکمم پودر گردو یا بادام داشتی بزن

من با موز درست میکنم

همون فرنی ارد برنج رو درست میکنم خرماهم لع میکنم میرزیم توش

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی