۹ پاسخ

هر چی بیای بالاتر بدتر میشه دیگه نمیگذره قشنگ 🥲🥲

ماه هفت تموم نمیشه اضلا
تازه یه هفتم مونده🥴

هنوز ماه هشت رو ندیدی خودش یکساله😂😂

از من ماه هفت تمومی نداره😄😅

برا منم هیچ نمیگذره انگاری یکساله من حامله ام😂

واسه من تازه شروع شده 😂

دقیقا ماه شش اصلا نمیگذره

بنظرم از ۴ماه به بعد زود میگذره
از یه طرفم میگم دیر برام بگذره بتونم خریدامو کامل کنم پولی جمع کنیم واسه بیمارستانو و….

بنظرم ماه پنج طولانی تر ازبقیه اس

سوال های مرتبط

مامان مهراد‌کوچولو مامان مهراد‌کوچولو ۲ ماهگی
مامان امیر حسین💙👼🏻 مامان امیر حسین💙👼🏻 ۹ ماهگی