سلام آناناس خوبه بدم به دخترم؟

۲ پاسخ

بله خود میوه بهتره من از 8ماهگی به پسرم میدادم

میگن ک خوب نیس و زبونشونو میسوزونه
کمپوت اناناس بدی فک کنم بهتره درسته قند داره اب و نده یکم از اناناس بده

سوال های مرتبط

مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان سوگل‌ و‌ سوگند مامان سوگل‌ و‌ سوگند ۳ ماهگی