مامانا اناناس برای بیرونروی خوبه

۳ پاسخ

اگه اسهالی ۲،۳تا موز بخور،اگه خیلی شدیده یه تیکه نبات کوچیک بندازن تو قابلمه روحی یه کوچولو اب بریز بزار بجوشه نبات اب بشه به مقداری برسه که نه از روی قاشق راحت بریزه نه سفت باشه و بچسبه،بعد زیر گازو خاموش کنم فوت بزن خنک شد بخور،اسهالت خوب میشه

برای بچه یا برای خودت ؟

باعث اسهال‌ میشه من میخورم

سوال های مرتبط

مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۲ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی