اگه اسهالی ۲،۳تا موز بخور،اگه خیلی شدیده یه تیکه نبات کوچیک بندازن تو قابلمه روحی یه کوچولو اب بریز بزار بجوشه نبات اب بشه به مقداری برسه که نه از روی قاشق راحت بریزه نه سفت باشه و بچسبه،بعد زیر گازو خاموش کنم فوت بزن خنک شد بخور،اسهالت خوب میشه
برای بچه یا برای خودت ؟
باعث اسهال میشه من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.