کسی بوده با وجود پریودی باردار باشه

۶ پاسخ

مگه میشه پریود شد ولی باردار بود وقتی پریود میشه دیواره رحم داره داره ریزش می‌کنه خون زیادی میاد
اگه تو اوایل بارداری اینحوری خون زیاد ببینی میکن یکی از علائم خارج رحمیه ادم استرس میگیره
بعدشم شاید اونا پریود نبودن حالت لانه گزینی یا هماتوم ذو تجربه میکردن

من دوروز پریود شدم اما باخون کم و لکه های قهوه ای همش قهوه ای بود اون دو روز

بله قشنگ پریود میشدم مثل همیشه ۵ روزه

خونریزی سبک در حد لکه بینی

من پریود شدم الان باردار هستم ۵ هفته
سر بچه اولم هم تا ۴ ماهگی پریود میشدم

یکی از دوستام ماه اول بارداریش پریود شده بود،فقط سه روز با حجم کم.اون موقع نمیدونست بارداره

سوال های مرتبط

مامان آلوچه 🥹 مامان آلوچه 🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
آنچه دلم خواست نه آن می شود... آنچه دلم خواست نه آن می شود... قصد بارداری