صبحانه دیرهنگام تیارام جون👼
پنکیک موز و انبه

تصویر
۵ پاسخ

سلام وقت بخیر
میشه لطفاً بگید چطور درستش کردین
بچم تازه رفتش تو هشت ماه میخواستم براش درست کنم
ممنون میشم

نوش جون نینی قشنگی

نوش جونش

نوش جانش
دستور پختش رو میگی

میتونه بخوره من اینجور چیزا بهش بدم تیکه تیکه میکنه میریزه زمین

سوال های مرتبط

مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان سانیار♡سانیا مامان سانیار♡سانیا ۱ ماهگی
مامان 💝نیکا🐣 مامان 💝نیکا🐣 ۱۶ ماهگی