۶ پاسخ

اگه حساسیت نداره نان اچ آ بده من دادم خیلی خوب بود

ببین اگه حساسیت نداره ابتامیل پرونترا رو انمتحان کن واسه پسر من که خوب بود .

شیر خودتم میخوره یا فقط شیر خشک

نان.

منم ببلاک میدم

من نان اپتی پرو میدم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان Aysan🩷 مامان Aysan🩷 ۷ ماهگی