سونوگرافی هم فقط بصیر تشخیصش عالیه
من چند جا رفتم مثل بصیر نبود صبر و حوصله داره اگه بچه معلوم نشه میگه بمون دوباره نگاه کنم
قیمتش هم از هرجا منصف تره
بقول گیلکا صراف زاده شین د واوی نیع
اصلا ازش خوشم نمیاد
واقعا ی ادم بیشخصیته.من کیسه ابم تو تعطیلات عید پاره شد رفتم بیمارستان رسول اکرم خبر مرگش شیفتش بود.اومدن معاینم کردن فهمیدن کاندید طبیعی نیستم و تایم زیادیم بود کیسه آب پاره شده بود ولی دهانه رحمم باز نبود.با اینکه میدونست نمیتونم طبیعی بیارم باز ۱۲ساعت منو نگه داشت ک دردم بگیره و نگرفت.اخرم سزرارین کرد منو ولی بچم ضایعات رحمی خورده بود عفونت گرفت ۵ روز باید بستری شه.اخه یکی نیست بگه حیوون واقعا توی دکتر وقتی میبینی کیسه آب پاره شده علائمی هم ندارم لگنمم ک تنگه چرا زودتر عملم نکردی.اخر سرم شوهرم دیده بودش تشکر کرده خیلی بی ادبانه فقط سرتکون داده نمیدونم زور چی بهش اومده بود.لابد چون داشت مفتی سزارین میکرده براش سخت بوده😏
دکترم یاسمن صراف زاده هست خیلی مهربون و خوش اخلاق
زیرمیزی ۱۲ میگیره
من دکترم روح بخشه
خیلی خوبه زیرمیزی هم نمیگیره
من ولی دکترم کلا پول نمیگیره
خیلی عالیه
عین یه مادره
ولی تو هفته ی شما قبول نمیکنه متاسفانه
سزارین اختیاری هستی؟
عزیزم من دکتربیرونم اخوانه بی نظیره،زیرمیزی هم نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.