سلام خانما دکتر نوشین جهرمی زاده زیرمیزی میگیره؟

۴ پاسخ

نه نمیگیره بیمارستان عسگریه هم هست

چه بیمارستانهایی میره؟

نه اصلا
خیلی عالیه
بیمارستان عسگریه هم میگه بیاد

دو سال پیش یکی از فامیلامون میرفت پیشش زیر میزی نمیگرفت الانو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد