۴ پاسخ

جگر یکم سنگینه شب ندی بهتره. چون ادم بزرگم دل درد میگیره. سر دل میمونه

اره عزیزم...هرچی میخوریم ب بچه هم میدیم..حالا اگ حساسیت داشت نمیدیم دیگ

من همه چی میدم😂

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان یزدان(معجزه خدا مامان یزدان(معجزه خدا ۲ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی